چه طور زیست شناسی رو بخونم که توی کنکور بالای 90% بزنم؟؟؟

هردرسی برای خودش یک شخصیتی داره!اول باید ذات اون درس رو خوب بشناسیم و بعد برای خواندن برنامه ریزی کنیم،ذات بعضی از درس ها حفظیه،ولی ذات بعضی دیگه فهمیدنیه،زیست شناسی از جمله درس هایه که بینابین قرار میگیره!یعنی هم حفظیه وهم فهمیدنیه.در اینکه باید این درس رو زیاد خوند هیچ حرفی نیس ولی نه دیگه 100بار!!!

برای خواندن این درس:

1-از روی کتاب بطور دقیق بخوانید وسعی کنید از هیچ مطلبی نگذرید،تمامی شکل ها وحتی پاورقی ها رو بخونید .

2-مطالب رو مرور کنید واین بار همراه با خواندن،یک سری تست،که ترجیحا ساده و متوسط باشند رو حل کنید.توجه داشته باشید که این تست ها رو حتما با کتاب باز بزنید ودر حل کردن آنها اصلا زمان رو در نظر نگیرید.

3-ضمن خواندن درس و حل کردن تست ها،هر نوع اشکالی را اگر جزئی هم بود،یادداشت کنید وسعی کنید آنها رو رفع کنید تا هیچ نقطه ی مبهمی نمونه.

4-موقعی که تست ها رو می زنید بعضی از تست هایی که اشتباه می زنید وهمین طور تست های نشان دار رو علامت بزنید تا بعدا دوباره مرور کنید.

5-برای بارهای بعد،از تست های سطح بالاتر استفاده کنید وسعی کنید زمان رو هم در نظر بگیرید.

 

6-تست های کنکور دانشگاه آزاد وسراسری رو هم در مرحله ،آخر بررسی کنید،چون با نحوه ی طرح تست در کنکور آشنا

می شید............................

ایشالا که موفق باشید............................